Trafiğin çift yönlü işlemesi nedeniyle oluşan çukura girmemek ise imkansız. Özellikle ağır tonajlı araçların aslatta oluşan çukurdan geçtikleri sırada köprünün sallanması ise dikkat çekti.
Çift yönlü işleyen trafik nedeniyle mecburen çukura girmek zorunda olduklarını belirten taksi şoförü Yüksel Kaya, 'Araçlar hızlı geliyor. Yavaşlamamıza imkan yok. Arkadaki araç köprünün eğiminden dolayı yavaşladığımızı fark etmediği an büyük bir kaza yaşanacak. Şoförler bunu göze alamadıkları için mecburen çukura sert giriyorlar. Buda araçlara zarar veriyor' dedi.

İPTE YÜRÜYEN
CAMBAZLARI ARATMIYOR
Köprüde kaza yaşanmaması için cambazlıklar yapıldığını ifade eden Kaya, 'Ya çukura düşeceksiniz ya karşıdan gelen aracın üzerine çıkacaksınız. Bazı araçları görüyoruz, çukurdan kaçmak için bir sağ bir sol yapıyorlar. İpte yürüyen cambazları aratmıyorlar. Böyle olunca kazaya resmen davetiye çıkıyor. En ufak bir araç geçtiğinde köprü sallanıyor. Bir de ağır araçları düşünün köprünün ilerisindeki taksi durağını sallıyor' şeklinde tepki gösterdi.
Köprünün kenarına doğru biriken asfalt ise nasıl olduğu konusunda merak uyandırdı. Kaya, oluşan bu birikintinin asfalttan kaynaklı olarak yanlara biriktiğini kaydetti. Köprünün bakıma ihtiyacı olduğunu vurgulayan Kaya, yetkililerin büyük bir kaza yaşanmadan bu köprüyü düzeltmelerini istedi.

Uzman Görüşü
Uzmanlara göre, yaşanan bu çökme ve asfalt kaymasının yapılışından kaynaklandığı ve asfalt hareketlenmesine bağlı deformasyonlar olduğu belirtildi. Bu gibi durumlarda köprünün yıkılmasına neden olmadığı ancak sürücülere zor anlar yaşattığı ve sürüş konforunu bozduğu söylendi.
Edinilen bilgiye göre köprü, Karayollarının sorumluluğunda olduğundan bakımı ve düzenlenmesi Karayolları tarafından yapılması gerekiyor. (Esra Yücel)

Editör: TE Bilisim