Emine Girgin

Aşk zordur kolaysa aşk değildir

14 Nisan 2018 23:59
A
a
Onu anlatmak çok zordu ama onu yaşamak çok daha zordu. Aşk zor olandı zaten, kolay olsa adı aşk olmazdı değil mi?

*

Yaz ‘Ben geliyorum’ diyordu işte. Elimdeki kahvemi parkta yudumlarken bir kızın sesine irkildim bir an. ‘Ahmet!’ diye sesleniyordu arkadaşına. Kafamı çevirip onlara baktım. Gülüyorlar, koşuyorlar, eğleniyorlardı. Kafamı tekrar çevirdim. Ilık ılık esen rüzgârla birlikte sanki inatla tüm güzel anılar geliyormuş gibiydi aklıma. Kendimle belki de bu yüzden hiç yalnız kalmayı istemiyordum. Tekrar üzülmekten korktuğum için belki de kafamı sürekli meşgul ederek düşüncelerimden sıyrılıyordum, ta ki kızın ‘Ahmet!’ diye seslenişine kadar…
Ne tuhaf. Onca hayal kırıklığından sonra bile, hala onu hatırlamak gülümsetiyordu beni. Kendimi gülümserken hissettiğimde, ona hiç kızgınlığımın kalmadığını da hissediyordum. O yoktu ama hissettiklerim sanırım her zaman kalbimin en özel yerinde kalacaktı. Hayatıma giren hiçbir adam, onun gibi derin olmayacaktı.

*

Bazen bazı anlar hatırlandıkça daha da güzelleşiyor. Gerçekten yürekten hissedilen şeyler de bir zaman sonra bile gülümsetebiliyordu işte. Kırgınlıklara, kızgınlıklara rağmen bile.. Unutmuyorsun, daha doğrusu unutamıyorsun. Seni tüm üzen şeyleri hafızandan silip, tüm güzel şeyleri kalbinde saklıyorsun sadece, yıllar sonra bile yeniden hatırladığında gülümseyebileyim diye. En başında da söylediğim gibi, onu anlatmak çok zordu ama onu yaşamak daha da zor. Her şey çok zordu ama vedası hepsinden zor..
Olsun! Tüm zorluğa rağmen, tüm kırgınlıklara rağmen, en güzel anımı hatırlayışımaydı bu yazım.
Zor sevgiliye sevgilerle..
1000
icon
BODRUM MASALI 17 Nisan 2018 20:47

Belki söylerdim belki onunda bana karşı hisleri vardı da o da çekindi.Benim nasıl sevdiğimi anlamıştır, ama o da duygularını döyleyememiştir.Olsun yine de onu sevmek benim için sevgilerini en yücesi.Belki bir gün çıkarım tüm cesaretimle karşısına, vee SENİ SEVİYORUUUM ULEEEN diye bağırırım.Ben sevdiğimin gözlerine bakmaya kıyamazken, öpüşmeyi marifet sanan lavuklar var.Ayarım böyle şerefsizlere.Kızlar siz de ayık olun kendinizi her seviyorum ajkım hanım jijim aşkitom diyenlere kaptırmayın.Kendinizden fayda kandırmayın.Hele hele bu zamanda delikanlı gibi adam gibi seven zor bulunur.Terkedip giderler ve sonra başka birini bulurlar ve arı gibi daldan dala konmayı adamlık erkeklik sanarlar. Adam olan bir defa sever, yürekten sever ve sevdiğini asla yarı yoldai bırakmaz. Yanındayken herkes sever, önemli olan uzaktan sevmektir. Onunla geçtiğimiz yerlerden geçiyorum,Onunla dinlediğim şarkıları dinliyorum, Onu uzaktan da olsa görüyorum...Bazen bir fotoğraf karesi bile mutlu olmaya sebeptir.

0 0 Cevap Yaz
BODRUM MASALI 17 Nisan 2018 20:21

Onu gördüğüm an dünyaya bakış açım değişiyor, resmen full enerjim oluyor, hayata pozitif bakıyorum, nitrojenli yarış arabası gibi bastığım yeri bilmiyorum, adeta gücüm ikiye üçe katlanıyor.Onun yanındayken kendimi çok mutlu hissediyorum, tarifi imkansız bir aşk sarhoşluğu içine giriyorum, Simsiyah buğulu ceylan gözlerine bakınca o atmosferde kayboluyorum.Onunla geçen zaman donsun, hayat onun yanındayken takılı kalsın istiyorum, O hep tatlı tatlı konuşsun ve hep ben dinleyim o şarkı söylesin dans etsin oynasın, ben onu baygın baygın hayranlıkla seyredeyim.Aşk gözlerde başlar, kalpte ateşlenir ve bedende, beyinde ruhda hücrelerde yaşar.O benim ruh ikizim değil adeta ruhum.Gece gündüz her gün her saat her an ruhumda.Ama maalesef bütün bu bahsettikleri platonik aşkım😀😍😎Olsun SEVİYORUM.Sevmek suç mu?Menfaatsiz, karşılıksız çıkarsız, yalansız canımdan bile çok sevdim onu.Çok istedim onun da haberi olsun ama arkadaştık, belki yanlış anlar diye ters anlar diye söyleyemedim.(DEVAMI 2 DE)

0 0 Cevap Yaz
ROTASIZ PİLOT. 17 Nisan 2018 12:47

Üzülme Senin de alın yazın kime yazılmışsa mutlaka gelip seni bulacaktır, Her prensesin, mutlaka Beyaz atlı bir Prensi vardır. Günümüzde ata binen prens kalmadı, Bir bakmışsın beyaz ferrariyle ya da Porsche la ya da lamborghini ile çıkıvermiş ilk sokaktan karşına😎

0 0 Cevap Yaz
HSYN 17 Nisan 2018 12:34

Seven hiç bir zaman terkedip gitmez.Bayanlar terkeder, erkekler biraz hıuysuz, kurnaz ve gözü dışarda hovardadır, ama seven bir bayan terkediyorsa ayrılıyorsa mutlaka bir sebebi vardır. Eğer ki gerçekten seven ve onu gördüğü an da bile tüm hücreleri mutluluk sarhoşu olan , onu göremediğinde ise huysuz agresif, kural tanımaz, sinirli kavgacı olan, Onun fotoğraflarına bakınca bile huzurlu mutlu kendinden ve sevgisinden emin olan bir erkek asla sevdiğini terketmez. Yani seven sevdiğini asla yarı yolda bırakmamalı. Bir insanın gönlünü çalıp, ümitlendirip, yarı yolda ümitlerini hayallerini duygularını yıkıp giden , o insanın ahını mutlaka çeker. Ölümlü dünyada kalp kırmamak gerekir. Sevmek sevilmek kadar güzel bir şey vat mı ki?? Ama bunu göremeyecek kadar kör olanlar da var. Maalesef.

0 0 Cevap Yaz
PİLAVCI CENGİZ 17 Nisan 2018 12:23

Ben aşka tövbe ettim, çünkü gerçek aşk ancak masallarda, şimdi birini seviyorsun gönlünü kaptırıyorsun ilk başta her şey yolunda ve gayet güzel anlaşıyorsun, birlikte çok güzel ve herkesin imrenerek baktığı birbirini tamamlayan, birbiri için yaratılmış ve birbirinin ruh ikizi bir çiftsiniz.Ama zamanla ya kadın ya da erkekte bir garip değişiklikler oluyor ve önce birbirine laf sokmalar, sonra tartışmalar kavgalar ve sonunda ayrılık tabi ki. Peki nerde kaldı sevgi aşk hani nerde o birbirini delicesine seven uyumlu çiftimiz? Her aşkın sonunda mutlaka bir ayrılık vardır.

0 0 Cevap Yaz
Aşksız Prens 17 Nisan 2018 10:01

En son aşk darbesini yedikten sonra bir daha sevebileceğimi ve aşık olabileceğimi sanmıyorum. Ne kadar çok severse o kadar çok acı çekiyor insan.Ayrıldığım, terk eden birini asla aklımın ucundan bile geçirmem.

0 0 Cevap Yaz
ALİ CAN 17 Nisan 2018 09:57

Valla ben öyle ayrıldığım birinin ne adını anarım, ne hatırlarım ne de onla geçen günlerimi ararım. Seven asla terketmez, gitmişse elindir, yanımdaysa benimdir. Bu zamanda gerçek seven maalesef ki yok.İnsanlar sevgiyi bakkaldan alınan 100 gr peynir zannediyor.Sevgi kutsaldır kıymetini bilene.Sevgi menfaat için çıkar için vat olan bir teminat unsuru değildir. Günümüz aşkları sevgi üzerine değil maalesef, insanlar sahte istediğini elde edene kadar rol kesiyor istediğini aldımı çekip gidiyor. O yüzden birine aşık olmadan, sevmeden bağlanmadan önce yedi göbek sülalesinin GBT sini sorgulayalım ki günün birinde hayal kırıklığına uğramayalım.

0 0 Cevap Yaz
HSYN 17 Nisan 2018 09:50

Bazen insan elinde olmayan nedenlerden dolayı sevdiğinden ayrılır, ya mecbur kalmıştır ya da kader ayırmıştır ya da sevdiği ondan uzaklaşmış, ayrılmış onu terk etmiştir. Aşk sevgi güzel bir şey, ancak ayrılık oldu mu tabi ki üzülüyor insan.Onunla geçen her anınız defalarca gözünüzde canlanır, onla gezdiğiniz onunla geçtiğiniz yerlerden geçerken içiniz burkulur, konuşmalarımız, gülüşleriniz, bakışlarınız, el ele tutuşlarınız gözünüzde canlanır. Bir de bakarsınız ki aynı yerde yapayalnızsınız hayal aleminden çıkmışsınız.İşte o an ki ruh haliniz çok kötü oluyor ama yapacağınız bir şey yok. Bir aşk biter yeni bir sşk başlayana kadar biraz sendeler insan, hayatının hiç bir anında mutlu olmadığını zanneder. Ama gerçek bir seven gerçek bir aşk karşısına çıktığında herşey unutulur. Sahte sevgililer terk ettiğinde gerçek sevenler mutlaka karşımıza çıkar.

0 0 Cevap Yaz
Yzb Poyraz 17 Nisan 2018 00:43

Her aşkta inişler çıkışlar, sevgiler kavgalar, kavuşmalar ayrılıklar vardır.Kolay aşkı herkes sever ama bence önemli olan zor olanı seçmektir zor aşk çok yorar insanı wmq eğer ki sonunda kavuşmak varsa aşkların en yücesidir bence.Ayrılıklarda tabi ki her iki taraf da üzülür ama kadınlar daha duygusal davranıyor sanırım.

0 0 Cevap Yaz
KUZEY YILDIZI 17 Nisan 2018 00:17

Kadın yada erkek sevgilisinden ya da eşinden ayrıldımı baya bir bunalıma giriyor, sanki dünyanın sonu gelmiş gibi hayattan hiç zevk almıyor.Ama önemli olan her ne kadar anılara sığınılsa da acı bir gerçek var ki sevginin bittiği yerde nefret başlıyor.

0 0 Cevap Yaz
ROTASIZ PİLOT. 16 Nisan 2018 14:02

Gidenin ardından bakmayacaksın, Bence giden gitmiştir, gittiği gün bitmiştir.

0 0 Cevap Yaz
DENİZ YILDIZI 16 Nisan 2018 13:41

Yaşanmış bir aşk, bittimi insan biraz mutsuz olabiliyor maalesef ama kendimizi dağıtmamalıyız.Yaşanmış bitmişse bitirmeliyiz ve üzerine bir çizgi yada sünger çekmeliyiz.Unutmak kolay değil tabi ki ama hayat devam ediyor.

0 0 Cevap Yaz
alinti yazarlar ALINTI YAZARLAR
hava durumu HAVA DURUMU
anket ANKET

e-gazete E-GAZETE
sayfalar SAYFALAR
arşiv HABER ARŞİVİ
linkler LİNKLER
duyurular DUYURULAR
Bu haber ilginizi çekebilir! Kapat


Eskişehir ve Eskişehirspor haberleri için gerçek kaynağınız Son Haber Gazetesi