Emine Girgin

BİZİ BİZ YAPAN KEŞKELER

13 Ocak 2018 23:58
A
a
En büyük keşkeniz neydi? Düşünün..
En çok kırıldığınız, en çok üzüldüğünüz, en çok ağladığınız şeyleri..
En çok kimi sevdiniz? En çok kimi sevmenizle acı çektiniz?
En çok sizi ne acıttı?
Peki bu acılarla yaşadığınız ‘keşke’ sonrası nasıl bir ders aldınız?
Düşünün...

*

Eskiden hep ‘keşke’ derdim. ‘Keşke onunla tanışmasaydım’, ‘Keşke onu sevmeseydim’, ‘Keşke bu böyle olsaydı’, ‘Şu şöyle olsaydı’ gibi bir sürü doyumsuzluk, tatminsizlik hakimdi bünyemde. ‘Ben hiç keşke demiyorum’ demeyin. Hepimizin bir ‘keşke’si var aslında. Tüm soruları bir kenara bırakın ve sadece bu soruma cevap verin. Zamanı geri getirebilecek misiniz?
İşte bu soru kafanızı kurcalamaya başladığı an siz de bir noktaya ulaştınız demektir. ‘Keşke boşa zaman geçirmeseydim’, ‘Keşke o adamı ya da kadını hiç hayatıma almasaydım’, ‘Keşke bu işi yapmasaydım’ gibi cümleler yerine ‘iyi ki’ demeyi öğreniyorsunuz.
Geçirdiğiniz boş zamanla, hayatınıza giren adamla veya kadınla, yaşadıklarınızla, çektiğiniz acılarla, hayal kırıklıklarıyla... Geri getiremediğiniz ve ‘keşke’ dediğiniz o zamanı ‘iyi ki’ ile süslemeye başlıyorsunuz. Başlamadıysanız da hadi hep birlikte yüksek sesle söyleyelim.
İyi ki o adamı/kadını çok sevdim.
İyi ki sevmemden dolayı çok acı çektim.
İyi ki hayal kırıklığı yaşadım.
İyi ki güvendim.
İyi ki boşa vakit geçirdim.
İyi ki ders çalışmak yerine arkadaşlarımla vakit geçirmişim.
İyi ki canımın her istediğini yapmışım.. gibi gibi. Neye ‘keşke’ diyorsanız ‘iyi ki’ ile yüksek sesle söyleyin.
Neden biliyor musunuz?
Her şey bir sebep için oluyor bu hayatta. Biz o sebebi anlayana kadar zaman akıp gidiyor, hayat geçiyor. Bu yüzden anlamak yerine yaşayın. Yaşadığımız ‘keşkeler’ ile öğreniyorsak bu hayatı kucaklayın ‘iyi ki’ye çevirdiğiniz her şeyinizi.
 Bizi biz yapan tüm ‘keşke’lere bu yazım.
İyi ki yaşamışız.
Sevgiler..
1000
icon
PİLAVCI CENGİZ 15 Ocak 2018 23:12

İyi ki varsın dediğiniz insanları hiç kaybetmeyin Her şeyi bir kenara bırakın ve ona gidin Fazla geç kalmadan.... Sonra keşkelerle dövünür durursunuz.

0 0 Cevap Yaz
DENİZ YILDIZI 15 Ocak 2018 23:03

İyi ki varsın diyebildiğiniz sevdiklerimiz, sizi sevenler varsa Dünya cennet gibi gelir insana.

0 0 Cevap Yaz
HSYN 15 Ocak 2018 22:51

Keşke dünyada insanlar ağlamasa, keşke savaşlar olmasa Keşke çocuklar öksüz ve yetim kalmasa.

0 0 Cevap Yaz
KUZEY YILDIZI 15 Ocak 2018 22:46

Hayatımızda iyi ki varsın dediğimiz insanlar olmalı bence Onların sayesinde güç alırız ve hayata daha bir sıkı sarılırız.

0 1 Cevap Yaz
ROTASIZ PİLOT. 15 Ocak 2018 22:43

Hayat bazen öyle sınavlara tabi tutar ki insanı, Bazen Keşke öyle yapmasaydım ya da öyle olmasaydı falan dersiniz, bu keşkeler sayesinde ne her şeyi yoluna sokarız, ne de kaçırdıklarımızı geri getiririz. O yüzden sil baştan başlamak gerekir bazen.

0 1 Cevap Yaz
ALİ CAN 15 Ocak 2018 22:38

Siz siz olun hayatınızda hiç bir zaman keşkelere yer vermeyin. Her keşke sizden bir şeyler alıp götürür. O yüzden Keşkelerin yerini Salla kara bırakın. Sizi seveni yabana atmayın, sevmeyeni kafanıza takmayın. Doktor tavsiyesi.

0 1 Cevap Yaz
PİLAVCI CENGİZ 14 Ocak 2018 03:12

Kadın olsun erkek olsun insan hayatında yalnızca bir kere sever.Kavuşursa mutlu olur , kavuşamazsa hep acı çeker, yüzü gülmez, kalbi sızlar. Hiç bir zaman yürekten sevip kavuşamayanlar keşke sevmeseydim, tanımasaydım aşık olmasaydım demez.Bunu diye biliyorsa sevmemiş aşık olmamıştır. Aşık olmak güzeldir, sevmek güzeldir, özlemek hasret çekmek güzeldir. Mecnun Leylası için çöllerde aç susuz gezdi, Ferhat Şirin için dağları deldi ...yani örneği çok seviyorsanız pazara kadar değil sonuna kadar gideceksiniz.Kavuşuncaya kadar Asla pes etmeyeceksiniz. Aşk kalbinizi ruhunuzu benliğinizi titreten bir kadını tanıdığınızda güzeldir, Sevgi de o kadına hiçbir karşılık, menfaat ve çıkar gözetmeksizin bağlı tutuklu kaldığınızda güzeldir. Önemli olan sevmek ve hak edebilmek İyi ki sevmek Tanrının son emri, yoksa ne yapardık, sevgisiz aşksız, bu dünya nın tadı olmaz.

0 1 Cevap Yaz
ALİ CAN 14 Ocak 2018 02:55

Bu yazıyı okuyan herkes kimi seviyorsa ona gitsin, giderken de bir buket gül alsın en güzelinden, ve sevdiğine İyiki seni sevmişim aşkımmm desin.

0 1 Cevap Yaz
ROTASIZ PİLOT. 14 Ocak 2018 02:51

Hayatımızı mahveden o keşkelerden kurtulup, doğaya yeni salınan bir kuzu gibi hoplayıp zıplayıp sevdiğimize koşalım. Sevmek yürek ister, gerekirse dünyaya kafa tutacaksınız, sevdiğiniz kavuşmak için her türlü çılgınlığı ve deliliği yapacaksınız. Biraz heyecan, biraz aksiyon biraz da cesaret... Cesaretiniz yoksa aşka, hep keşkelerle kendinizi avutursunuz.

0 1 Cevap Yaz
DENİZ YILDIZI 14 Ocak 2018 02:42

Keşkeleri bir kenara bırakıp, iyi ki varsın para koşalım ve kiminle kimin yanında mutluysak ve kendimizi iyi hissediyorsam ona koşalım. Hayat kısa keşkelerle boşa harcamayalım, kalp kimin için deli gibi atıyorsa, kimin gözlerine bakınca dünyaları görüyorsak ve kim bizi deli gibi heyecandan titretiyorsa ona gidelim. Ellerinden sımsıkı tutalım, gözlerinin içine sevgiyle bakalım.. Ve haykırarak diyelim ki İYİ Kİ VARSIN.

0 1 Cevap Yaz
HSYN 14 Ocak 2018 02:36

Hayat sürprizlerle doludur, nerede ne zaman ne yaşayacağını kimse bilemez. İnsan sever, aşık olur, belki sevdiğine kavuşur mutlu olur, belki de imkansızlıktan kavuşamaz, aşık olduğu kadını yada erkeği asla unutamaz, hiçbir zaman keşke sevmeseydim, tanımasaydım diye düşünmez.Asla sevdiğine pişman olmaz.Onunla ilk tanıştığı andan itibaren yaşadığı her şey gözünün önünden, hayalinden, rüyalarından asla çıkmaz. İmkansız aşk yoktur, imkansızlık vardır.

0 1 Cevap Yaz
alinti yazarlar ALINTI YAZARLAR
hava durumu HAVA DURUMU
anket ANKET

e-gazete E-GAZETE
sayfalar SAYFALAR
arşiv HABER ARŞİVİ
linkler LİNKLER
duyurular DUYURULAR
Bu haber ilginizi çekebilir! Kapat


Eskişehir ve Eskişehirspor haberleri için gerçek kaynağınız Son Haber Gazetesi