Kişi ve kurumlara markalaşma konusunda danışmanlık yapan Mürsel Ferhat Sağlam, marka yönetimi konusundaki bilgi ve tecrübelerini son kitabı Stratejik Marka Yönetimi'nde topladı. Kitapta marka yönetimine dair 35 farklı başlık bulunuyor. Kitabın en çok ilgi çeken başlıkları arasında; 'GEO Marketing Nedir?', 'Yerel Medya, Markalaşmanın Önemli Bir Oyuncusu Olabilir Mi?', 'Türkiye'den Neden Global Marka Çıkmaz?', 'Girişimciler Markalaşmayı Neden Önemsemez?', 'Markaların Meconomy ile İmtihanı' gibi konular yer alıyor. Kitapta özellikle dikkat çeken bir diğer başlık ise tüm Türkiye'yi ilgilendirmesi açısından önem arz ediyor. 'Türkiye Bir Sürdürülebilir Marka Mıdır?' başlığında Mürsel Ferhat Sağlam, ülke markasının mevcut durumu ve nasıl yönetilmesi gerektiğiyle ilgili birçok ipucu veriyor. Devlet ve özel sektör tarafından desteklenen marka zirvelerinin yeni yeni düzenlenmeye başladığı bu günlerde Mürsel Ferhat Sağlam'ın Türkiye'nin markalaşması konusuna, kitabında değinmesi çok önemli. Makaleleri ve konferansları sektör profesyonelleri tarafından takip edilen Mürsel Ferhat Sağlam'a göre markalaşmanın ana amacı 'farkındalık sağlamak'tır.
Editör: TE Bilisim