Vatandaşlarla kurulan tüm iletişimin kayda alınarak doğru birimlere aktarılmasını sağlayan 444 44 26 nolu Mavi Masa, geri bildirimlerle vatandaşın işlemlerinin sonuçlanması sürecinde önemli bir köprü işlevi görüyor. Müracaatlar, Strateji Geliştirme Müdürlüğü tarafından değerlendirilerek, birimler bazında kayıt altına alınıyor ve takibi eksiksiz olarak yapılıyor. Talepler ya da şikayetler, ilgili birimlere aktarılarak çözümün ilk atılmış oluyor. İlgili birimin çalışmalarının ardından, daha sonra gelebilecek benzer müracaatlar için de önemli bir çözüm altyapısı oluşturuluyor. Vatandaşlar, Tepebaşı Belediyesi'ne Mavi Masa'nın yanı sıra, WhatsApp uygulaması üzerinden de ulaşabiliyor. 0 532 131 30 32 numaralı hatla şikayet ve talepler yanıtlanıyor. HM
Editör: TE Bilisim