Yılbaşından 2 ay önce sipariş almaya başlayan matbaacılar ve bu işletmelere yan ürün üreten atölyeler de işlerini yetiştirmek için fazladan mesai yapıyor. Eskişehir Ticaret Odası'nın (ETO) 24. Grup Kırtasiye, Yazılım, Matbaa, Reklam ve Fotoğrafçılık Meslek Komitesi Başkanı Mustafa Güneş, yeni yıl yaklaştıkça 'müşterilerin aklında kalıcı olma' düşüncesiyle promosyon ürün yaptırmak isteyen şirketlerin çalışma yaptığını söyledi. Söz konusu çalışmanın ardından komite üyelerinin yoğunluğunun başladığını ifade eden Güneş, 'Yıl sonu yaklaşırken kasım ve aralık aylarında komite üyelerimizin adeta 'hasat dönemi' yaşanıyor' ifadesini kullandı. Reklam ajansı sahibi Çiğdem Dedeoğlu da teknolojinin günden güne değiştiğini ve promosyon ürünlerinde çeşitliliğin arttığını vurguladı. Kurumsal firmaları az uygulanan orijinal ürünlere yönlendirdiklerine değinen Dedeoğlu, 'Şu zamanlarda basılı ürünlerin yerini dijital çalışmalar alabiliyor' diye konuştu. AA
Editör: TE Bilisim