TÜKETİCİLER DİKKAT ETMELİLER
Tüketicileri hizmet alırken dikkat etmeleri gereken konularda uyaran Özalp, 'Tüketicilerimizin haklılık oranları yüzde 52 olduğu görülüyor. Yüzde 48 gibi de satıcı ve sağlayıcının haklı olduğu ortaya çıkıyor. Tüketicimizin haklıyken haksız duruma düştüğü zamanlar çok oldu. Tüketicilerimizin mal ve hizmet alımlarında sözleşme gerektiren durumlarda sözleşme yapmamasından kaynaklandığını veya sözleşme yapıyorsa da eksik yapıyor veya bir nüshasını almadığı için maddelerin ne olduğunu bilmiyor. Dolayısıyla tüketicilerimiz hizmet alımlarında mutlaka sözleşme yapması gerekiyor. Detaylı bir sözleşme yapsınlar. Maddeleri tek tek okumalarını tavsiye ediyoruz. Sözleşmenin de bir nüshasını saklamamalılar. Mal alımlarında da fatura alması gerekiyor' diye konuştu. MELTEM KARAKAŞ KAYA
Editör: TE Bilisim