185 Çağrı Merkezi hakkında bilgiler veren ESKİ yetkilileri, 2019 yılının ilk altı ayı içerisinde 132 bin 113 çağrıyı olumlu sonuçlandırdıklarını ifade etti. Yetkililer '18 personelimiz ile 365 gün 24 saat vatandaşlarımızın sorunlarını ilgili birimlerimize ulaştırmak ve hızla çözümünün gerçekleşmesini sağlamak amacıyla çalışıyoruz. Bizlere gelen şikayetler buradaki personelimiz tarafından alınıyor ve mobil iş emri uygulaması aracılığı ile direk olarak sahadaki ekiplerimize iletiliyor. Ayrıca görüşme sırasında verdiğimiz takip numarası ile de vatandaşlarımız www.eskisehir-eski.gov.tr adresi üzerinden ve SMS yoluyla şikayetin durumu hakkında anlık bilgi alabiliyorlar' şeklinde konuştu. HM
Editör: TE Bilisim