Türkiye'nin önde gelen çimento ve yapı malzemeleri üreticilerinden Çimsa'nın Eskişehir Fabrikası, yapılan denetimler neticesinde TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi almaya hak kazanarak sektörde bir ilke imza attı.
Müşteri şikayetlerinin yönetimi için önleyici faaliyetler, yenilikçi iyileştirmeler, müşteri odaklı bir yaklaşımın oluşturulması, süreklilik ve geliştirme temel esaslarına dayanan TS ISO 10002, öncelikle müşteri şikayetleri yönetimi ile ilgili yönetim taahhütlerinin yerine getirilmesini öngörüyor.
Çimsa Genel Müdürü Nevra Özhatay, 'Çimsa'da müşteri odaklılık anlayışımızla müşterilerimizle olan işbirliğimizi güçlendirmeyi, ihtiyaç ve taleplerini anlayarak, en üst düzeyde karşılamayı hedefliyoruz. Yönetim sistemimizin üst seviyelerde uygulandığını ortaya koymak amacıyla girişimlerde bulunduk. Eskişehir Fabrikamız, TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi belgesini almaya hak kazanan ilk fabrikamız oldu. Diğer tesislerimiz için de belgelendirme çalışmaları gerçekleştirmeyi hedefliyoruz. Bu alanda da sektörümüze örnek ve öncü olacak çalışmaları hayata geçirmekten dolayı mutluyuz' dedi.(HM)

Editör: TE Bilisim