'Küresel salgın sürecinde 65 yaş üzeri, engelli ve kronik rahatsızlığı olan vatandaşlar başta olmak üzere Eskişehirlilere hizmet veren Kriz Masası'na gelen talepler, Büyükşehir Belediyesi'nin ilgili ekipleri tarafından çözüme kavuşturuluyor. Biz de çalışmaları yerinde inceleyerek özveriyle çalışan personelimize teşekkür etmek için merkezi ziyaret ettik' diyen Süllü, Kriz Masası ekibinden bilgi aldı.
10 BİNDEN FAZLA
VATANDAŞA HİZMET
İlçe belediyeleri ve kurumlar ile koordinasyon içinde çalışan Kriz Masası ekipleri, Süllü'ye son bir ayda yaklaşık 10 binden fazla vatandaşa hizmet verildiğini, belediye yetkisinde olmayan konuların da ilgili kuruluşlara yönlendirildiği bilgisini verdi. Süllü, 'Bu zor günleri atlatmak için vatandaşlarımız evlerinde kalırken, Büyükşehir Belediyemiz ihtiyaç sahiplerinin taleplerini karşılamak için, 7/24 çalışıyor. Özellikle, sokağa çıkma yasağı günlerinde, kriz belediyeciliği kapsamında vatandaşın ihtiyaçları için yoğun mesai harcıyor. ALO 153 Kriz Masası'na gelen talepler, sahadaki mobil ekipler tarafından kısa sürede karşılanıyor' açıklamasında bulundu. HM
Editör: TE Bilisim