Dolandırıcılar her geçen gün yöntemlerine bir yenisini daha ekliyor. Eskişehir'de akıl almaz bir olay yaşandı. Kendilerini Bosch yetkili servisi olarak tanıtan Sahra Teknik Servis sahibi M.G'nin elemanı, bir vatandaşın bozulan buzdolabını tamir etmek üzere evine gitti. Personel buzdolabını tamir ettiğini söyleyip ücretini alarak evden ayrıldı. Kısa süre sonra buzdolabı yeniden arıza verdi. Bunun üzerine tekrar eve gelen eleman farklı bir işlem yaparak yeniden ücret aldı. Olayın tekrar etmesi ve sorunun bir türlü çözülmemesi üzerine Bosch yetkili servisini arayan vatandaş, Sahra Teknik Servisin yetkili bayii olmadığını öğrendi.
FIKRA GİBİ
Haber merkezimizi arayan mağdur vatandaş, ilk arıza için geldiklerinde 900 TL, aynı arızanın kısa sürede yenilenmesi nedeniyle ikinci kez 900 TL ödedi. Üçüncü defa bu kez ana kart arızası nedeniyle bin 500 TL değişim bedeli ödeyen vatandaşın sorunu yine çözülmedi. Bunun üzerine vatandaş Bosch yetkili bayisine ulaşarak gerçek yetkili servise de 500 TL ödedi. Vatandaş firmayı arayınca da muhatabınız biz değiliz diyerek işten sıyrılmaya çalıştıklarını belirtti. Şimdiki değeri 4 bin TL olan bir buzdolabına 3 bin 300 TL tamir bedeli ödemek zorunda kalan vatandaş konunun fıkra gibi olduğunu ifade etti. Ödemelerin karşılığında makbuz aldığını belirten vatandaş bu eylem nedeniyle ilgili firmayı cumhuriyet savcılığına şikayet edeceğini kaydetti.
ŞİKAYETLER VAR
Gerçek yetkili servisten eve gelen elemanlar ise, buzdolabına orijinal parça takılmadığını ve bunun oldukça tehlikeli olduğunu söyledi. Firma ile ilgili yapılan araştırmada ise Tüketici Hakem Heyetinde birçok şikayet olduğu tespit edildi. Vatandaşlar TÜKODER ve Başkanı Murat Kalkan ile yetkililere çağrıda bulunarak mağduriyetlerin giderilmesini istedi. HM
Editör: TE Bilisim