Mevsimlik olarak tanımladığı sıkıntıların maalesef her yıl katlanarak yaşandığını söyleyen ve bu konuda bir tüketicinin yaşadığı sıkıntıyı örnek vererek açıklamasını sürdüren Özalp, 'Tüketicimiz, mayıs ayında internet üzerinden görselliğe aldanarak çeşitli vaatlere kanmış; ön rezervasyonla ve ön ödeme ile tatil satın almış. Bu tatilin zamanı ise Ağustos ayı içinde planlanmış. Mayıs ayında tatil ücretini daha tatile gitmeden kredi kartı ile ödemiş. Ancak şimdi ne otel var ortada, ne de ön ödemeli tatil satın aldığı firma var ortada. Tüketici oteli arıyor. Otel diyor ki: 'Bize böyle bir firmadan rezervasyon yapılmadı ve yer isminize ayrılmadı. Kaldı ki böyle bir firma ile ilgili pek çok şikayet de otelimize gelmektedir.' Türkiye Seyahat Acentaları Birliği (TÜRSAB) arıyoruz. TÜRSAB da bu firma ismiyle pek çok şikayet aldıklarını söylüyor' dedi.(Tuğçe Mertler)

Editör: TE Bilisim