Dernek binasında bir açıklama yapan TÜKDES Genel Merkez Onur Kurulu Başkanı Av. Pınar Turhanoğlu Gücüyener, reklam mesajlarının şu şekilde şikayet edileceğini söyledi: 'Şikayet mesajı alıcısının ikametgahının bulunduğu yerdeki Gümrük ve Ticaret Bakanlığı, Ticaret İl Müdürlüğü'ne yapılır. Şikayet eden gerçek kişi ise adı ve soyadı ile imza ve ikametgah adresinin başvuruda yer alması gerekir. Reklam mesajı SMS ile geldi ise, şikayetçinin telefon numarası, şikayetçinin abonesi olduğu GSM operatörünün adı, şikayete konu iletiyi gönderenin numarası, numaranın bulunmaması halinde marka ve işletme adı, iletinin gönderilme tarihi ve saati bilgilerine yer verilir.'

Şikayet başvurusunun iletinin gönderildiği tarihten itibaren 6 ay içinde yapılacağını ifade eden Gücüyener, Ticaret İl Müdürlüğü tarafından, hakkında şikayet bulunan hizmet sağlayıcı tespit edilerek şikayetin sonuçlandırılacağını kaydetti.(HM)

Editör: TE Bilisim