Firmaların resmi internet sitelerinde yetkili satıcılarla görüntülü konuşma imkanı sunması ve dijital dünyanın imkanlarından yararlanmasının marka açısından olumlu bir izlenim yaratacağını vurgulanan açıklamada, şunlar kaydedildi: 'Potansiyel müşterilerin sorularına yanıt verebilmek için sitede soru-cevap bölümü oluşturulabilir. Bu bölümden müşterilere hızlı ve detaylı bilgi verebilmek adına yetkili bir ekip yer alabilir. Bu uygulamanın amacı halihazırda var olan 'Bizimle İletişime Geçin' uygulamasından daha efektif olacaktır. Oluşturulan soru havuzunda diğer kullanıcılar sorularına yanıt bulabileceklerdir. Bu durum müşterilerde sadakat duygusu oluştururken, siteye yapılan ziyaretlerin sıklığını da artırabilir. Müşterilerin ortak bir paydada buluşabildiği forumlar veya web sayfaları oluşturularak bu forumlardan potansiyel müşterilerin faydalanması sağlanabilir, pop-up biçiminde bir konuşma penceresi müşterileri karşılayabilir. Halihazırda markanın kullanıcısı olan bireylerin kullanımına açık ve kendi aralarında iletişim kurup, fikir alışverişi yapabildiği forumlar firmanın resmi internet sitesinde yer alabilir.' AA
Editör: TE Bilisim