15 Mart Dünya Tüketici Hakları Günü nedeniyle açıklama yapan Özalp, bu haksız kazançların başında kredilerden alınan dosya ve eksper masrafları ve pek çok isim altında aldıkları ücretler, kredi kartlarından alınan yıllık aidatlar geldiğini vurguladı. Sülahi Özalp, 'Tüketicilerimizin yaşadığı sorunlar listesinde ikinci sırada ise cep telefonlarına gelen yanıltıcı ve dolandırıcı nitelikli kısa mesajlar yer alıyor. Bu kısa mesajlar genellikle 'hediye kazandınız, para puan kazandınız, sigorta yaptırdınız, sözleşme yaptınız' gibi tüketicilerimizi dolandırmaya yönelik içeriğe sahip olmaktadır. TV shoplardan yapılan, tüketiciyi yanıltan, garanti belgesi bile olmayan ürünlerin satışı tüketicilerimizin yaşadığı sorunlar listesinde üçüncü sırada yer alıyor. Tüm bu listeye güvenli olmayan internet sitelerinden yapılan yüksek fiyatlı kalitesiz ürünlerinin satışını da ekleyebiliriz' dedi.

Editör: TE Bilisim