Araştırmalara göre tüketicilerin yüzde 84'ünün ayıplı mal veya hizmet karşılığında çözüm için başvuracağı yerleri bilmediğini vurgulayan Özalp, tüketici sorunları hakem heyetini duymayan tüketici oranının yüzde 77 olduğunu, bu rakamın ise dosya masraflarının iadesi ile düştüğünü kaydetti. Tüketicilere ulaşmak ve bilgilendirmek amacıyla kahvelere ve insanların yoğun olduğu yerlerde toplantılar yaptıklarını belirten Özalp, vatandaşların dizilere verdiği önemi kendilerini bilinçlendirmek için de araştırmalar yapması gerektiğini savunarak dizileri eleştirdi. Dizilerin gerçek hayatı yansıtmadığını ileri süren Özalp, 'İzlenilen dizilerde tüketiciyi bilinçlendirmek için hiçbir unsur yok, daha çok tüketime körükleyen unsurlar var' diye konuştu. (Esra Yücel)

Editör: TE Bilisim