50 bin 507 farklı sosyal medya hesabından paylaşılan, 2 milyon 87 bin 895 içeriğin istatistiksel olarak ölçümlendiği sıralamada Anadolu Üniversitesi, yükseköğrenim kurumları arasında yine birinci sırada yer aldı. Sosyal medya hesaplarını en verimli şekilde yöneten Anadolu Üniversitesi, birçok dünya devi markayı gerisinde bıraktı. 1-31 Mart tarihleri arasındaki performanslara bakılarak hazırlanan nisan ayı sonuçlarına göre, 'Top 100' listesinde 11 sıra yükselen Anadolu Üniversitesi, 13'üncü sıraya yerleşerek üniversiteler arasındaki liderliğini de korudu. Kurumsal iletişim faaliyetlerinin yürütüldüğü Medya Merkezi bünyesindeki Sosyal Medya Koordinatörlüğü'nün kurulmasıyla birlikte, sosyal medya platformlarındaki varlığını kurumsal boyutta devam ettiren Anadolu Üniversitesi, bu konudaki başarılı yükselişine devam ediyor. Tüm Markalar Top 100 listesinde üniversiteler arasında 1'inci olan Anadolu Üniversitesi'ni sırasıyla; Hacettepe, ODTÜ, Boğaziçi, Atatürk, Sakarya, Akdeniz, Üsküdar ve Ankara Üniversiteleri takip etti. İHA
Editör: TE Bilisim