Şikayetlerin yüzde 94’ü çözüldü

Okunma: 382
Videoyu Aç Şikayetlerin yüzde 94’ü çözüldü
A
a

Odunpazarı’nın ‘Halk Masası’ birimine 2017 Ocak ayından bu güne kadar 3840 şikâyet gelirken, bu şikâyetlerden yüzde 94’ü olumlu sonuçlandı.

Odunpazarı Belediyesi ile vatandaşlar arasındaki iletişimi kuvvetlendirmeyi amaçlayan Halk Masası hizmet vermeye devam ediyor. Odunpazarı’nın ‘Halk Masası’ birimine 2017 Ocak ayından bu güne kadar 3840 şikâyet gelirken, bu şikâyetlerden yüzde 94’ü olumlu sonuçlandı. İşaret dili eğitimi de alan Halk Masası personeli, belediyeye gelen işitme ya da konuşma engelli bireylerle daha rahat iletişim kurulabiliyor. Odunpazarı Belediyesi Halk Masası Birimi’ne ulaşan tüm sorun, görüş ve taleplerin çözülmesi için ilgili birimlere iletilerek, takibi yapılıyor. Vatandaşlar, Odunpazarı Belediyesi Halk Masası Birimine 444 26 00 no’lu telefondan ya da www.odunpazari.bel.tr adresinden ulaşabilmektedir.  HM
1000
icon

Henüz yorum yapılmadı,
İlk Yorum yapan siz olun...

alinti yazarlar ALINTI YAZARLAR
hava durumu HAVA DURUMU
anket ANKET

e-gazete E-GAZETE
sayfalar SAYFALAR
arşiv HABER ARŞİVİ
linkler LİNKLER
duyurular DUYURULAR
Bu haber ilginizi çekebilir! Kapat


Eskişehir ve Eskişehirspor haberleri için gerçek kaynağınız Son Haber Gazetesi