TEPEBAŞI YANINIZDA

Videoyu Aç TEPEBAŞI YANINIZDA
A
a

Tepebaşı Belediyesi, ilçedeki problemlerin daha hızlı çözülmesi amacıyla oluşturulan Mavi Masa ve Whatsapp hattı ile vatandaşlardan gelen istek, soru ve önerilere çözüm odaklı yanıt veriyor.

Vatandaşlarla kurulan tüm iletişimin kayda alınarak doğru birimlere aktarılmasını sağlayan 444 44 26 numaralı Mavi Masa, geri bildirimlerle vatandaşın işlemlerinin sonuçlanması sürecinde önemli bir köprü işlevi görüyor. Gelen müracaatlar, Strateji Geliştirme Müdürlüğü tarafından değerlendirilerek, birimler bazında kayıt altına alınıyor ve takibi eksiksiz olarak yapılıyor. Gelen talepler ya da şikâyetler, ilgili birimlere aktarılarak çözümün ilk adımı atılmış oluyor. İlgili birimin çalışmalarının ardından, daha sonra gelebilecek benzer müracaatlar için de önemli bir çözüm altyapısı oluşturuluyor. Vatandaşlar, Tepebaşı Belediyesi’ne Mavi Masa’nın yanı sıra, Whatsapp uygulaması üzerinden de ulaşabiliyor. 0 532 131 30 32 numaralı hatla şikâyet ve talepler yanıtlanıyor. Dileyen vatandaşlar belediyenin www.tepebasi.bel.tr adresinden canlı olarak istek şikâyet ve önerilerini de paylaşabiliyorlar. Belediyenin web sitesinin sağ alt köşesinde bulunan hizmet ile hafta içi 08.00-12.00 ve 13.00-17.00 saatleri arasında Mavi Masa personeliyle gerçek zamanlı görüşme sağlanabiliyor. Mesai saatleri dışında ise gönderilecek iletiler belediyeye mail olarak ulaşıyor. Bildiriler ile ilgili sağlıklı bir geri dönüş sağlamak açısından mail adreslerinin doğru ve eksiksiz belirtilmesi gerekiyor. HM
1000
icon

Henüz yorum yapılmadı,
İlk Yorum yapan siz olun...

alinti yazarlar ALINTI YAZARLAR
hava durumu HAVA DURUMU
anket ANKET

e-gazete E-GAZETE
sayfalar SAYFALAR
arşiv HABER ARŞİVİ
linkler LİNKLER
duyurular DUYURULAR
Bu haber ilginizi çekebilir! Kapat


Eskişehir ve Eskişehirspor haberleri için gerçek kaynağınız Son Haber Gazetesi