Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı, merkez ve taşra teşkilatında görevlendirilmek üzere 3 bin sözleşmeli personel alımı yapacağını açıkladı. Başvurular, 26 Aralık 2025 tarihine kadar devam edecek olup, Cumhurbaşkanlığı Kariyer Kapısı üzerinden yapılabilecek.
Başvuru koşulları ve gerekli belgeler
Alım, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 4/B maddesi kapsamında gerçekleştirilecek. Adayların:
KPSS (B) grubu puanına sahip olması,
İlgili bölümlerden mezun olması,
Emeklilik veya malullük aylığı almıyor olması,
Görevini devamlı yapmaya engel sağlık sorunu bulunmaması gerekmektedir.
Başvuru sırasında adaylardan vesikalık fotoğraf, diploma veya denkliği gösterir belge, akıl hastalığı bulunmadığını belirten beyan ve e-Devlet üzerinden gerekli diğer bilgilerin sisteme yüklenmesi isteniyor.
Başvuruların değerlendirilmesi ve yerleştirme
Başvurular KPSS puan üstünlüğüne göre değerlendirilecek. KPSS puanı eşit olan adaylarda öncelik, diploma tarihine ve yaşa göre belirlenecek. Yerleştirme işlemleri Kariyer Kapısı üzerinden yapılacak ve adaylar ayrıca tebligat almayacak.
Atamaya hak kazanan adaylar, güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması tamamlandıktan sonra göreve başlayabilecek. Süresi içinde göreve başlamayan veya belgelerini teslim etmeyen adayların atamaları iptal edilecek.
Detaylı bilgi için tıklayın...
Başvurular nasıl yapılacak?
Adaylar, başvuru ve yerleştirme süreçleriyle ilgili tüm duyuruları www.aile.gov.tr ve www.aile.gov.tr/pgm üzerinden takip edebilecek. Başvuru ve yerleştirme işlemleri hakkında ek bilgi için Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü’ne başvurulabilir.
İletişim: Eskişehir Yolu Söğütözü Mahallesi 2177 Sokak No: 10/A Kat 5 Çankaya / ANKARA
Telefon: (0312) 705 52 12 – 53 74


