Bisiklet park alanı eksikliği, 2 Eylül Caddesi’nde kent mobilyalarının işlevini değiştiriyor; çözüm ise düzenli ve güvenli park alanlarından geçiyor.
Eskişehir’de bisikletlerin ağaç gövdelerine kilitlenmesi hem yayaların geçişini engelliyor hem de doğaya zarar vererek kent estetiğini olumsuz etkiliyor.
Eskişehir Büyükşehir Belediyesi’nin Bisiklet Yolu ve Park İstasyonları Projesi kapsamında, Porsuk Bulvarı Adalar bölgesindeki 72 kilometrelik güzergâhta çalışmalar hızla tamamlandı.
Baharın gelişiyle bisiklet sezonu açıldı; hem sağlıklı yaşam hem de ulaşım aracı olarak tercih edilen bisikletlere ilgi artarken, uzmanlar güvenlik...
Eskişehir’de yaya trafiğine kapalı caddelerde bisiklet ve scooter gibi araçlarla yapılan geçişler, yoğun saatlerde güvenlik riski oluşturuyor.
Eskişehir’in en işlek yaya güzergâhlarından biri olan 2 Eylül Caddesi’nde, kaldırım kenarındaki ağaçlara bağlanan bisikletler görüntü kirliliğine yol açıyor.
Bisiklet park alanı eksikliği, 2 Eylül Caddesi’nde kent mobilyalarının işlevini değiştiriyor; çözüm ise düzenli ve güvenli park alanlarından geçiyor.
Eskişehir’de bisikletlerin ağaç gövdelerine kilitlenmesi hem yayaların geçişini engelliyor hem de doğaya zarar vererek kent estetiğini olumsuz etkiliyor.
Eskişehir Büyükşehir Belediyesi’nin Bisiklet Yolu ve Park İstasyonları Projesi kapsamında, Porsuk Bulvarı Adalar bölgesindeki 72 kilometrelik güzergâhta çalışmalar hızla tamamlandı.
Baharın gelişiyle bisiklet sezonu açıldı; hem sağlıklı yaşam hem de ulaşım aracı olarak tercih edilen bisikletlere ilgi artarken, uzmanlar güvenlik...
Eskişehir’de yaya trafiğine kapalı caddelerde bisiklet ve scooter gibi araçlarla yapılan geçişler, yoğun saatlerde güvenlik riski oluşturuyor.
Eskişehir’in en işlek yaya güzergâhlarından biri olan 2 Eylül Caddesi’nde, kaldırım kenarındaki ağaçlara bağlanan bisikletler görüntü kirliliğine yol açıyor.
Bisiklet park alanı eksikliği, 2 Eylül Caddesi’nde kent mobilyalarının işlevini değiştiriyor; çözüm ise düzenli ve güvenli park alanlarından geçiyor.
Eskişehir’de bisikletlerin ağaç gövdelerine kilitlenmesi hem yayaların geçişini engelliyor hem de doğaya zarar vererek kent estetiğini olumsuz etkiliyor.
Eskişehir Büyükşehir Belediyesi’nin Bisiklet Yolu ve Park İstasyonları Projesi kapsamında, Porsuk Bulvarı Adalar bölgesindeki 72 kilometrelik güzergâhta çalışmalar hızla tamamlandı.
Baharın gelişiyle bisiklet sezonu açıldı; hem sağlıklı yaşam hem de ulaşım aracı olarak tercih edilen bisikletlere ilgi artarken, uzmanlar güvenlik...
Eskişehir’de yaya trafiğine kapalı caddelerde bisiklet ve scooter gibi araçlarla yapılan geçişler, yoğun saatlerde güvenlik riski oluşturuyor.
Eskişehir’in en işlek yaya güzergâhlarından biri olan 2 Eylül Caddesi’nde, kaldırım kenarındaki ağaçlara bağlanan bisikletler görüntü kirliliğine yol açıyor.
Bisiklet park alanı eksikliği, 2 Eylül Caddesi’nde kent mobilyalarının işlevini değiştiriyor; çözüm ise düzenli ve güvenli park alanlarından geçiyor.
Eskişehir’de bisikletlerin ağaç gövdelerine kilitlenmesi hem yayaların geçişini engelliyor hem de doğaya zarar vererek kent estetiğini olumsuz etkiliyor.
Eskişehir Büyükşehir Belediyesi’nin Bisiklet Yolu ve Park İstasyonları Projesi kapsamında, Porsuk Bulvarı Adalar bölgesindeki 72 kilometrelik güzergâhta çalışmalar hızla tamamlandı.
Baharın gelişiyle bisiklet sezonu açıldı; hem sağlıklı yaşam hem de ulaşım aracı olarak tercih edilen bisikletlere ilgi artarken, uzmanlar güvenlik...
Eskişehir’de yaya trafiğine kapalı caddelerde bisiklet ve scooter gibi araçlarla yapılan geçişler, yoğun saatlerde güvenlik riski oluşturuyor.
Eskişehir’in en işlek yaya güzergâhlarından biri olan 2 Eylül Caddesi’nde, kaldırım kenarındaki ağaçlara bağlanan bisikletler görüntü kirliliğine yol açıyor.
Bisiklet park alanı eksikliği, 2 Eylül Caddesi’nde kent mobilyalarının işlevini değiştiriyor; çözüm ise düzenli ve güvenli park alanlarından geçiyor.
Eskişehir’de bisikletlerin ağaç gövdelerine kilitlenmesi hem yayaların geçişini engelliyor hem de doğaya zarar vererek kent estetiğini olumsuz etkiliyor.
Eskişehir Büyükşehir Belediyesi’nin Bisiklet Yolu ve Park İstasyonları Projesi kapsamında, Porsuk Bulvarı Adalar bölgesindeki 72 kilometrelik güzergâhta çalışmalar hızla tamamlandı.
Baharın gelişiyle bisiklet sezonu açıldı; hem sağlıklı yaşam hem de ulaşım aracı olarak tercih edilen bisikletlere ilgi artarken, uzmanlar güvenlik...
Eskişehir’de yaya trafiğine kapalı caddelerde bisiklet ve scooter gibi araçlarla yapılan geçişler, yoğun saatlerde güvenlik riski oluşturuyor.
Eskişehir’in en işlek yaya güzergâhlarından biri olan 2 Eylül Caddesi’nde, kaldırım kenarındaki ağaçlara bağlanan bisikletler görüntü kirliliğine yol açıyor.
Bisiklet park alanı eksikliği, 2 Eylül Caddesi’nde kent mobilyalarının işlevini değiştiriyor; çözüm ise düzenli ve güvenli park alanlarından geçiyor.
Eskişehir’de bisikletlerin ağaç gövdelerine kilitlenmesi hem yayaların geçişini engelliyor hem de doğaya zarar vererek kent estetiğini olumsuz etkiliyor.
Eskişehir Büyükşehir Belediyesi’nin Bisiklet Yolu ve Park İstasyonları Projesi kapsamında, Porsuk Bulvarı Adalar bölgesindeki 72 kilometrelik güzergâhta çalışmalar hızla tamamlandı.
Baharın gelişiyle bisiklet sezonu açıldı; hem sağlıklı yaşam hem de ulaşım aracı olarak tercih edilen bisikletlere ilgi artarken, uzmanlar güvenlik...
Eskişehir’de yaya trafiğine kapalı caddelerde bisiklet ve scooter gibi araçlarla yapılan geçişler, yoğun saatlerde güvenlik riski oluşturuyor.
Eskişehir’in en işlek yaya güzergâhlarından biri olan 2 Eylül Caddesi’nde, kaldırım kenarındaki ağaçlara bağlanan bisikletler görüntü kirliliğine yol açıyor.