Vatandaşlar, resmi yönlendirme tabelalarının ticari amaçlarla kullanılmaması gerektiğini belirtti.
Kent merkezindeki yoğun kullanılan güzergâhta bulunan levhanın altına eklenen yönlendirme tabelasının görüntü kirliliği oluşturduğunu ifade eden vatandaşlar, kamuya ait işaret ve levhaların amacına uygun şekilde kullanılmasının önemli olduğunu söyledi.
Şehir içindeki yönlendirme tabelalarının sürücüler ve yayalar için büyük önem taşıdığını belirten vatandaşlar, bu alanlarda standart dışı uygulamaların kafa karışıklığına neden olabileceğini dile getirdi.
Muhabir: Gülsün Arslan


