İçinde bitki bulunmayan saksının plastik atıklar ve çöplerle doldurulduğu görüldü.

Kaldırım üzerinde yer alan saksının içine pet şişe ve çeşitli atıkların bırakılması, çevrede kötü bir görüntü oluşturdu. Yayaların yoğun olarak kullandığı bölgede bu durumun hem estetik açıdan olumsuzluk yarattığı hem de çevre temizliğini etkilediği gözlemlendi.

Vatandaşlar, kamusal alanlarda bulunan saksı ve benzeri donatıların çöp olarak kullanılmaması gerektiğini belirterek çevre temizliği konusunda daha duyarlı olunması gerektiğini ifade ediyor.

Eskişehir'de gıda satışı yapan işletmelere denetim
Eskişehir'de gıda satışı yapan işletmelere denetim
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Ali Çalık