Eskişehir'de bazı sürücülerin araçlarını yol ortasına ve gelişigüzel şekilde park etmesi, hem trafik akışını olumsuz etkiliyor hem de vatandaşların tepkisine neden oluyor. Özellikle dar sokaklarda yaşanan hatalı parklar nedeniyle araç geçişleri zorlaşırken, zaman zaman sürücüler uzun süre beklemek zorunda kalıyor.
Mahalle sakinleri, kurallara aykırı şekilde bırakılan araçların günlük yaşamı olumsuz etkilediğini belirterek denetimlerin artırılmasını istedi. Vatandaşlar, sürücülerin daha duyarlı davranması gerektiğini ifade ederken, hatalı parkların hem trafik güvenliğini tehlikeye attığını hem de kent düzenini bozduğunu dile getirdi.
Muhabir: ALİ ÇALIK




