Olayın ardından sürücü hakkında cezai işlem uygulandı.

İhlal Sabah Saatlerinde Meydana Geldi

Olay, sabah saatlerinde araç ve yaya trafiğinin yoğun olduğu Mustafa Kemal Paşa Mahallesi Sivrihisar Caddesi üzerinde yaşandı. Edinilen bilgilere göre, 34 KUK 542 plakalı motosiklet sürücüsü, sipariş teslimi için yola çıktığı sırada İsmet İnönü Caddesi üzerinde kırmızı ışık ihlali yaptı.

Polis Ekipleri Anında Harekete Geçti

İhlali fark eden trafik ekipleri, sürücüyü durdurmak için harekete geçti. Ancak motokurye, ekiplerin “dur” ihtarına uymayarak kaçmaya başladı.

Kısa Sürede Yakalandı

Gazi Yakup Satar Caddesi girişine kadar devam eden kaçış, bölgede görevli motosikletli polis ekiplerinin müdahalesiyle sona erdi. Sürücü kısa sürede yakalanarak kontrol altına alındı.

15-16 Haziran büyük işçi direnişi Eskişehir'de unutulmadı
15-16 Haziran büyük işçi direnişi Eskişehir'de unutulmadı
İçeriği Görüntüle

Cezai İşlem Uygulandı

Kırmızı ışık ihlali yaparak hem yayaların hem de araç trafiğinin güvenliğini tehlikeye atan motokurye hakkında idari işlem başlatıldı. Sürücünün ifadesinin alınmasının ardından cezai işlem uygulandığı öğrenildi.

Kaynak: Haber Merkezi