Eskişehirspor'da yeni sezon öncesi kadro yapılanması sürerken, takımdan ayrılan isimlerden Talha Özler camiaya veda etti. Sosyal medya hesabından bir paylaşım yapan genç futbolcu, Eskişehirspor forması altında geçirdiği bir yıl boyunca unutulmaz anılar biriktirdiğini ifade etti.

"BU BÜYÜK CAMİANIN PARÇASI OLMAKTAN GURUR DUYDUM"

Paylaşımında Eskişehirspor forması giymenin kendisi için büyük bir onur olduğunu belirten Talha Özler, "Eskişehirspor forması altında geçirdiğim 1 yıl boyunca bu formayı terletmekten ve bu büyük camianın bir parçası olmaktan gurur duydum" ifadelerini kullandı.

TEŞEKKÜR MESAJI YAYIMLADI

Başkan, teknik ekip, takım arkadaşları ve taraftarlara teşekkür eden Özler, kendisine duyulan güven için minnettar olduğunu dile getirdi. Genç futbolcu, Eskişehirspor taraftarlarının her zaman takımlarının yanında olduğunu vurgulayarak desteklerinden dolayı teşekkür etti.

"UNUTULMAZ ANILAR YAŞADIK"

Kırmızı-siyahlı ekipte geçirdiği dönemi unutulmaz olarak nitelendiren Talha Özler, "Birlikte unutulmaz anılar ve güzel mücadeleler yaşadık. Eskişehirspor'a bundan sonraki süreçte başarılar diliyorum" sözleriyle veda etti.

Eskişehirspor'da bir veda daha: Golcü isim takımdan ayrıldı
Eskişehirspor'da bir veda daha: Golcü isim takımdan ayrıldı
İçeriği Görüntüle

Talha Özler'in paylaşımı, kısa sürede taraftarların beğeni ve yorumlarıyla karşılık bulurken, birçok taraftar genç futbolcuya kariyerinin devamında başarı dileklerini iletti.

Kaynak: Haber Merkezi