2026-2027 sezonunda 3. Lig’de şampiyonluk hedefleyen Eskişehirspor, transfer çalışmalarında hareketli günler yaşıyor. Yönetim, kadroyu güçlendirmek için görüşmelerini yoğunlaştırdı.
Birçok isimle anlaşma sağlandı
Kırmızı Şimşekler; kaleci Bora Göymen ile iç transferde anlaşma sağlarken, forvet hattına Ahmet Dereli, orta sahaya ise Fırat Sarı ile prensip anlaşmasına vardı.
Bunun yanı sıra 4 oyuncu ile daha her konuda anlaşma sağlandığı belirtildi:
Emre Tangeldi (20) – Orta saha

Mehmet Bağlı (23) – Orta saha

Kerem Baykuş (26) – Ofansif orta saha

Mustafa Eren Damar (22) – Sağ bek / stoper

Yönetimde yoğun mesai
Başkan Ulaş Entok ve yönetim kurulunun transfer sürecini hızlandırdığı, kadro planlaması için yoğun telefon trafiği yürüttüğü öğrenildi.
Yeni transferlerden Emre Tangeldi son olarak Altay’da forma giyerken, Mehmet Bağlı Bursa Yıldırım ve Kestel Çilek ekiplerinde görev aldı. Kerem Baykuş Isparta 32 Spor’da, Mustafa Eren Damar ise 12 Bingöl Spor’da oynadı.




