Cumhurbaşkanlığı kararnamesiyle Kars’ın Digor ilçesine atanan Seyitgazi Kaymakamı Abdülkadir Zengin için veda programı düzenlendi. Yaklaşık iki yıldır ilçede görev yapan Zengin, mesai arkadaşları ve ilçe protokolüyle vedalaşarak yeni görev yerine uğurlandı.
Duygusal anlar yaşandı
Seyitgazi Belediyesi tarafından Frig Vadisi Santral Park’ta düzenlenen programa Belediye Başkanı Uğur Tepe, kurum amirleri ve kamu çalışanları katıldı. Programda konuşan Başkan Tepe, Kaymakam Zengin’in görev süresi boyunca ilçeye önemli katkılar sunduğunu belirterek teşekkür etti.
Başkan Tepe, ilçe halkı adına Abdülkadir Zengin’e hizmetlerinden dolayı minnet duyduklarını ifade ederken, yeni görev yerinde başarılar diledi.

Yeni görev yeri Digor oldu
Cumhurbaşkanlığı kararnamesi kapsamında Kars’ın Digor ilçesine atanan Kaymakam Abdülkadir Zengin de programda katılımcılarla vedalaştı. Görev yaptığı süre boyunca birlikte çalıştığı kurum temsilcileri ve personelle tek tek görüşen Zengin, Seyitgazi’de geçirdiği süreyi unutmayacağını ifade etti.
Yaklaşık iki yıllık görev süresinin ardından ilçeden ayrılan Kaymakam Zengin, yeni görevine başlamak üzere Seyitgazi’ye veda etti.

