ESTV ekranlarında yayınlanan “SORUYORUZ” programının bu haftaki konuğu AK Parti İl Başkanı Gürhan Albayrak oldu. Gazeteciler Tarkan Demir ve Kerem Akyıl’ın gündeme ilişkin sorularını yanıtlayan Albayrak, kentsel dönüşümden trafiğe, yapılan yatırımlardan yaşanan sorunlara kadar pek çok konuda değerlendirmelerde bulundu.
RABBİM BİR DAHA YAŞATMASIN
Sözlerine AK Parti Milletvekili Ayşen Gürcan’ın geçirmiş olduğu trafik kazasına ilişkin tanıklığıyla başlayan Albayrak, kaza gecesini anlattı. Albayrak, “İl Başkanları toplantısı sonrası Doğanca mevkisine gelindiğinde, bir anda öndeki araç kaza yaptı. Biz aracı hemen kenara çektik, koşarak müdahale ettik. Ayşen Hoca’nın aracı savrulup refüjde tekerleri boşa dönerek durdu. Arka kapıyı açtım, hocamızın elini tuttum; şoför Coşkun Bey’in başı kanıyordu, danışmanımız Fatma Hanım titriyordu. Su ve kolonya verdik. Derhal Emniyet Müdürümüzü, Jandarma Komutanımızı, İl Sağlık Müdürümüzü ve Valimizi bilgilendirdim. Ayşen Hoca’yı kımıldatmadık; sedyeyle ambulansa alındı. Ben de ambulansla Şehir Hastanesi’ne gittim. O sırada çekilen bazı görüntüler ‘3 ölü, 2 ağır yaralı’ gibi asılsız yorumlara yol açmış; en çok üzüldüğümüz husus, karşı araçtaki ablamızın vefat etmesidir. Allah rahmet eylesin. Şoför olan ablamızın ayakları sıkıştığı için itfaiye müdahalesi gerekti; Tıp Fakültesi Hastanesi’nde yoğun bakıma alındı. Günlük bilgi alıyoruz; bilinci açıldı, birkaç gün içinde servise alınması bekleniyor. Ayşen Hocamızın durumu ağır değil; arka koltukta kemer takılı olduğu için kemer hattında birkaç kaburga kırığı var, korse takıldı ve Şehir Hastanesi’nde tedavisi sürüyor. Rabbim bu acıyı bir daha yaşatmasın” diye konuştu.
YAKIŞMADI
Geçtiğimiz günlerde Kızılinler Termal Tesisi Projesi’nin AK Parti’ye yakın bir isim tarafından engellendiğini öne süren ERİAD Yönetim Kurulu Başkanı Rüştü Şentuna’nın açıklamalarına yanıt veren Albayrak, “Biz bu olayın gerçekleşmesi için büyük bir çaba gösterdik. Bazı işler kolay ilerlemeyebilir, önünde engeller olabilir. Tıkanan yer neresiyse, yine oturup hep beraber müzakere edip o yolu açacağız. Rüştü Bey, olayı biraz esrarengizleştirdi. O mahallelerde yaşayan insanlar elbette uygun gelmeyen noktalara ilişkin tepki gösterebilir. Ama sonra kalkıp bunu farklı bir yöne çekerek, farklı bir ajitasyon yaparak, esrarengizleştirerek, olayı sanki AK Parti engelliyormuş algısını vererek yol yürüdü. Bu kadar çabanın, bu kadar gayretin sonucu bu olmamalıydı. Yazık etti. Doğru davranmadı. Kızılinler mevkiinde oturan kim var? Eskişehir'in yüz yıllık bir şirketine sahip olan ve medarı iftarı olan Firuzhan Bey'in orada bir çiftliği var. Adam haklı olarak diyor ki: ‘Buradaki kulesiz pisti yaptınız. Uçak dönerken yanlış girdi, ne olacak? Bizim eve gelirse ne yapacağız?’ Bu soruyu sormayacak mı bu adam? Üstelik ortada sadece bir şikayet var, engellenmiş bir şey de yok. Ama manşetlere ‘AK Parti engelliyor’ olarak girdi. Ben çok üzüldüm. Rüştü Bey havluyu atmış durumda. ‘Ben girmem, ben yapmam, bu saatten sonra dava da açmam, ben artık karışmıyorum’ dedi. Bir iş adamına yakışmıyor. Biz bakanlığa gittiğimiz zaman hani bir sefer mi gittik? Hayır. Açıklama yapacaksan ‘Böyle bir durum oldu. İş sekteye uğramadı ama itirazlar var. Orada ünlü ve zengin bir iş adamımızın fikirleri var. O insan da bu. Onu biz seviyoruz, sayıyoruz, saygı duyuyoruz. Orta yolu bulacağız. Bu işi istişare ederek, bu süreci tamamlayacağız’ diyebilirdin. Sonuç olarak mahalle sakinleri ile mutabakata varıldıktan sonra da süreç bir noktaya gider diye düşünüyorum” açıklamasında bulundu.
BÜYÜK FIRSAT
Beylikova’daki nadir toprak elementleri ile bu kaynakların işlenmesi noktasında Türkiye’nin ABD ile pazarlık yaptığı iddialarına yanıt veren Albayrak, “Mikro ölçekte bir tesis kuruldu ve işleme başladı; ivme kazanırsa tesisin büyütülmesi planlanıyor. ‘ABD ile pazarlık masasında’ iddiaları bize ulaşan resmi bilgilerle örtüşmüyor; muhalefetten bu yönde söylemler var ama bizim aldığımız bilgi, böyle bir konunun masaya gelmediği şeklinde. Enerji Bakanlığımız orada kapsamlı bir çalışma yürütüyor. Bakanlık ekonomiye en büyük katkıyı sağlamak üzere çalışıyor. Ben de tesisi gördüm; mikro ölçekte başlayan süreç, teknoloji olgunlaşınca hem ürün hem malzeme tarafında büyütülecek. Eskişehir ve Türkiye için büyük bir fırsat” ifadelerini kullandı.
ULAŞIM PLANI YAPILMIYOR
Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce’nin “pik saatler ve hafta sonları dışında kentte yoğun trafik yok” sözlerine ilişkin değerlendirmeler yapan Albayrak, “Sorun görmüyorlar, çünkü çalışma yapmıyorlar. Asıl soru: Eskişehir’in 5-10-15 yıllık Ulaşım Master Planı var mı? Neresi, neden sıkışıyor; buna ne çözüm öneriliyor? 25-27 yıllık sürece baktığımızda böyle bir plan ortaya konmuş değil. ‘Yeşil dalga’ örneği söylendi ama bence vatandaşla dalga geçiliyor. Ana alterlerde bütün alt ve üst geçitleri biz yaptık Büyükşehir’in böyle bir geçidi var mı? Tramvayın geçiş önceliği kritik noktalarda pik saatlerde sıkışıklık yaratıyor. Buna ilişkin çözüm için somut proje var mı? Görmüyoruz. Çevre Yoluna girememek ve çıkamamak sıkışıklık yaratıyor. Atatürk Caddesi’ndeki dubalar ayrı bir sorun: Ambulans geçişlerini bile zorlayacak daralmalar olabiliyor; ‘UKOME kararı’ deniliyor ama her kararın şehir dinamikleriyle sınanması gerekir. Bisiklet yolları yapılırken şerit daralmaları iyi planlanmayınca merkezde hafta sonu öğle saatlerinden akşama kadar sıkışıklık yaşanıyor. Özetle; Büyükşehir Belediyesi’nin kapsamlı, takvimli bir Ulaşım Master Planı açıklaması ve adım adım uygulaması gerekiyor” diye konuştu.
ESKİŞEHİR KONSEYİ’NDEN 3 ÖNEMLİ ÇALIŞMA
Şehre erişim bağlamında kurulan Eskişehir Konseyi’nin çalışmalarını dile getiren Albayrak, CHP Milletvekili İbrahim Arslan’ın belediye başkanları ve valinin de bu konseyde yer alması gerektiği eleştirilerini yanıtladı. Albayrak, “Önce biraz daha olgunlaşmasını sağlayacağız. Ardından şehrin dinamikleriyle birlikte çalışmaya hazırız. Biz, Hasan Polatkan Havalimanı’nın daha etkin kullanımı için de çalışma başlattık. Eskişehir Konseyi’ni kurduk: Sanayi Odası, Ticaret Odası, Borsa, OSB ve Esnaf-Sanatkarlar Birliği başkanlarımızla birlikte bir masa oluşturduk. İlk toplantıda üç başlıkta karar aldık. Birincisi, Türk Hava Yolları tarifeli seferleri, İstanbul hattına takılmadan Eskişehir-İzmir, Eskişehir-Dalaman gibi hatları masaya koyuyoruz. Gelen-giden yolcu, turizm akışı ve alternatif maliyetleri veriyle çalışacağız. İkincisi, Organize Sanayi Bölgesi içerisinde bir ‘Serbest Bölge’ çalışması: Gümrüksüz işlem avantajı ile yüksek ihracatçı firmalara hız kazandırmayı hedefliyoruz. Dünyadaki örnekler ve Türkiye’deki muadiller inceleniyor. Üçüncüsü, bölgesel Kredi Garanti Fonu imkanları: Bu konuda uzman arkadaşlarımız fizibilite çıkarıyor. Konuyu konuşarak değil, veriye dayalı fizibiliteyle bakanlıklar ve THY önüne koyacağız; Eskişehir iş dünyası koltuk alımı gibi somut taahhütlerle elini taşın altına koyacak” açıklamasında bulundu.
İCRAAT DÖNEMİNE GEÇELİM
İstanbul’daki ‘Yarısı Bizden’ kampanyasının Eskişehir’de uygulanması üzerine çağrıda bulunan Başkan Ünlüce’nin söylemlerini değerlendiren Albayrak, “Bu uygulama bireylerle ilgili; Eskişehir’de ise ada bazlı plan, vatandaşla mutabakat ve bakanlığa proje götürmek gerekiyor. Büyükşehir bugüne kadar ada bazlı hazırlanmış bir projeyi, vatandaşla mutabakatı sağlayıp bakanlığa götürdü mü? Biz görmedik. Kat artışı gibi avantajlar, bakanlıkla doğru hazırlanmış dosyayla mümkün. Esenler Belediyesi son 8 yılda 60 bin konutu dönüştürdü; halkla oturup anlatıp zor bir süreci yürüttü. Eskişehir’de ise 27 yıldır somut ada bazlı paketler göremiyoruz; ‘Bize çağrı gelmiyor’ demekle olmaz; projeni hazırlayıp gideceksin; tıkandığın yerde ‘burada tıkandık’ diyeceksin; devlet o zaman kolaylaştırıcı olur. Konuşma dönemi bitirip icraat dönemine geçelim” şeklinde konuştu.
8 YIL BEKLEDİK
Küçük Sanayi Sitesi’ne yönelik çalışmaları aktaran Albayrak, “14 kuruma yazı gönderildi. Yunuskent’ten gidince sağ taraf sanayi, sol taraf konutlar; konut tarafının planı var, sanayi ve üst tarafın planı yok. Toplam 68 hektarın planı olan kısımları düşünce yaklaşık 40–43 hektarlık bir kesimde planlama yürütülüyor. Orayı afet riskli alan ilan den Odunpazarı Belediye Başkanı. 2016 sonlarında afet riskli alan ilanı, 1/5000–1/1000 planlar sürecinde bakanlığın ‘şu eksikleri tamamlayıp 1/1000’le birlikte getir’ dediği yazıya 2017 Mart’tan beri karşılık vermeyen de Odunpazarı Belediye Başkanı. Sonrasında ‘Bana yetki vermiyorlar’ diyen de kendisi. Bu şehrin insanına laf cambazlığı yapmayın. Bu iş bireylere temas ettiği için ‘yetki vermediler’ demekle olmaz; teknik hazırlık, vatandaşla uzlaşma ve bakanlıkla koordinasyon şart. Yazışmalar tamamlanınca bizzat takip edeceğim. 8 yıl bekledik, yazık günah” dedi.
ORTAYA KONULAN BİR DEĞER YOK
Sosyal konut başlığında hükümetin yeni 500 bin konut yapma planına ve TOKİ’nin çalışmalarına değinen Albayrak, “500 bin konutla alakalı Çevre Bakanlığımız veri topluyor, talep topluyor. Büyük ihtimalle Ekim 2024’e kadar toplanacak, lansmanı da o dönemde planlanacak. Mamuca mevkiindeki 3 bin 109 konut anahtar teslimi için de Sayın Bakanımız Murat Kurum’u Eskişehir’e davet ettim; yakın zamanda bir organizasyon yapmayı ümit ediyoruz. Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü 1 ay önce belediyelere yazı gönderdi: ‘Sosyal konut uygulamaları için yer gösterin’ dedi. Büyükşehir göstermezse ilçe belediyeleri devreye girer. Alpu Belediyesi ‘yerim var’ demiş, Beylikova Belediyesi ‘yeni konut yapıldı, yer veremem’ demiş. Çifteler Belediyesi’nde 1 yıl önce 178 konut yapmış olmamıza rağmen yine ‘yer veririm’ demiş. Günyüzü Belediyesi ‘şu an 2’nci planı düşünmüyoruz, yer yok’ demiş. İnönü Belediyesi ve Mihalıççık Belediyesi 148 konut teslim edilmesine rağmen ‘yerim var’ demiş. Sarıcakaya Belediyesi 78 konuttan sonra ‘yerim var’ demiş. Seyitgazi Belediyesi, Sivrihisar Belediyesi, Tepebaşı Belediyesi ve Odunpazarı Belediyesi ise ‘yerim yok’ demiş. Oysaki 100 konut 100 konuttur. Bu sayede insanlar ilçesine geri dönebilir. Bu dönüş merkez ilçelerde kira oranlarını düşürebilir. Hazine arazisi olarak kullanılması içinse belediyenin o noktaları imara açması gerekir. Eskişehir’de şu an, Eskişehir’e yakışır bir tane proje var mı? Vizyon olarak söylüyorum. Gerekirse ‘2-3 yıl sonra yapacağım’ de, ama bir şey söyle. Başkan Kurt, genel siyaset yapar. Başkan Ataç, Pişmiş Toprak Sempozyumu’nu konuşur. Ortaya konulan bir değer yok” dedi.
PROJELER SÜRÜYOR
Recep Tayyip Erdoğan Millet Bahçesi ve Dede Korkut Parkı’nda devam eden çalışmalara da değinen Albayrak, “Millet Bahçesi, Dede Korkut Parkı yenilenecek dedik, ihalesini yaptık, müteahhide verdik. Hatboyu projesiyle alakalı da sona gelindi. İnşallah oraya çok güzel bir proje ortaya koyacağız. 4 bin kişilik KYK yurdu Osmangazi Üniversitesi’nin arkasında olacak. Bu proje 2 bin 500 kişilikti, şimdi 4 bine çıktı. 2 Eylül (Teknik Üniversitesi’nin arka kısmı) orası da bitti. 1-2 ay içinde öğrencilerimize teslim etmeyi planlıyoruz” ifadelerini kullandı.
KRİZ DEĞİL YENİLEME SÜRECİ
AK Parti’den istifa eden il başkanlarıyla ilgili açıklamalar yapan Albayrak, “AK Parti kongre süreçlerini tamamladı ve yeni kadrolarla yoluna devam ediyor. Teşkilat Başkanlığımız 81 ilde teşkilatları yakından takip ediyor. Bu takip sürecinde zaman zaman yavaşlamalar olabiliyor. İşte bu yavaşlamaların önüne geçmek için bazen farklı yöntemlerle ilerleniyor, bu süreçte de bazı il başkanlarımızın görev değişiklikleri yaşanabiliyor. Teşkilat Başkanlığımız şu anda yaklaşık 300 kişilik bir ekiple Türkiye’nin her yerini adım adım izliyor. Özellikle 100 bin nüfusun üzerindeki tüm ilçeler yakından takip ediliyor. ‘Türkiye Yüzyılı Programı’ kapsamında milletvekillerimiz, MKYK üyelerimiz, grup başkan vekillerimiz sahaya iniyor, illerden veriler toplanıyor ve bu veriler genel merkeze iletiliyor. 81 ilde bu süreç tamamlandı. Bu nedenle de herkesin bir karnesi oluştu, performanslar değerlendirildi. Bazı il başkanları 6-7 yıldır görevdeydi, dolayısıyla bazen yeni, daha heyecanlı arkadaşlarla devam etme kararı alınabiliyor. Yani bu bir kriz değil, bir yenilenme süreci. Odunpazarı teşkilatında da son dönemde birkaç istifa oldu, ama ciddi bir sıkıntı yok. Bazı arkadaşlarımız evlilik ya da iş yoğunluğu gibi nedenlerle ayrılmak istiyor. Bu da zaten sistemin içinde öngörülen bir durum. Yedekler bu yüzden var. AK Parti büyük bir aile, bu nedenle de sistem hep dinamik kalıyor” dedi.
SAMİMİ DEĞİLLER
Odunpazarı hayvan barınağının genişletilmesi ve arazi tahsis edilmesinin ardından projenin iptal olmasına yönelik açıklamalar yapan Albayrak, “Odunpazarı Belediyesi bundan yaklaşık bir buçuk yıl önce kendisine ait 90 bin metrekarelik bir araziyi sattı. Bu satıştan sonra da ‘Bana milli emlaktan bir arazi tahsis edin, ben oraya hayvan barınağı yapacağım’ dedi. Ama bu taleple ilgili süreçte samimi bir adım görmedik. Çünkü eğer gerçekten hizmet amacıyla hareket edilseydi, o kendi arazisi satılmazdı. Satmak yerine ‘Ben bu alanı barınağa dönüştürmek istiyorum’ denilebilirdi. Orada yaşayan vatandaşlar da tepkili. ‘Biz bu kadar büyük bir barınağı istemiyoruz, tüm hayvanlar buraya getirilecek, kaçanlar ne olacak?’ diye endişelerini dile getirdiler. Biz de dedik ki, ‘Madem bu kadar samimisiniz, o zaman gelin size 4 farklı alternatif alan gösterelim.’ Bu alanlar İmişehir’in arkası, Organize Sanayi’nin arkası gibi daha uygun yerler. Hem yaşam alanlarına uzak hem de geniş. Ama bunların hiçbiri kabul edilmedi. Neden? Çünkü iş yapmak istemiyorlar. ‘Devlet vermiyor’ bahanesinin arkasına sığınıyorlar. Samimi olsalar bir tanesini seçer, işe başlarlardı. Bunların amacı hizmet etmek değil. Kendi arazisini satıp sonra da ‘Bana hazine arazisi verin’ demek, doğru bir yaklaşım değil. Bizim gösterdiğimiz alternatif alanlar da 8 ila 10 bin metrekare arasında değişiyor, isterse birini değil ikisini birden bile alabilirler, yeter ki yapsınlar” ifadelerini kullandı.
ALPU VE SEYİTGAZİ YOLLARINDA HIZLI İLERLEME
Alpu ve Seyitgazi-Kırka yolunda sürecin hızlı bir şekilde ilerlediğine vurgu yapan Albayrak, “Alpu yolunda süreç hızlı bir şekilde ilerliyor. Tek yolken çift şeride çıktı ve 42-43 kilometrelik bir yol, yarıya düştü. Eylül ayında oranın ikinci ihalesi yapıldı ve yer teslimi de yapıldı. Ve orada ivme kazandı. Bu arada Hasanbey Lojistik Merkezi’nin OSB arasındaki bağlantı yoluyla alakalı tam arıtmanın olduğu yere bir tane üst geçit yapıyoruz. Bunun da projeleri onaylandı, o da tamamlandı. Bir aksilik olmazsa inşallah 2027’nin ortaları gibi de biz Alpu yolumuzu bitirmiş olacağız. Her zaman gündeme gelen çevre yolunda da çalışma devam ediyor. Yap-işlet-devret modeliyle modellemesini de şekillendirmiş durumda bakanlığımız. 42 kilometrelik bu yolun sürecin proje aşamasını bitirdikten sonra Ocak ayında inşallah ihaleye çıkacak. 2026 yılı ilk 6 ayında ihalesi yapılır diye ümit ediyoruz. Bakanlığımız 3 buçuk – 4 yıl içerisinde o yolu bitirmeyi planlıyor. Bursa-Ankara otoban yolunun Eskişehir yerleşkesine dönen kısmı. Vatandaş Bursa’dan çıkıp Eskişehir’e girmeden Ankara’ya ulaşacak. Bizim çevre yolumuz da rahatlamış olacak. Seyitgazi-Kırka Yolu da önemli bir aşamada. Bu yılın sonuna kadar yolun yüzde 20'sini bitirmeyi hedefliyoruz, ki burası en keskin virajların ve en sıkıntılı yerlerin olduğu kısım. 2026'nın sonunda ise yüzde 35'ini tamamlamış olacağız. Geri kalan yüzde 45'lik kısım ise daha düz yol olarak tabir edilen bölgeler. Amacımız bu projeyi seçimlerden önce bitirmek. Ayrıca, yürüttüğümüz bir başka ihale daha var: Karakaya önünden Mezarlık önüne kadar olan kısmın genişletilmesi. Bu da çok faydalı olacak. Yaklaşık 5 kilometrelik bu kısmın ihalesi yapıldı, yer teslimi oldu ve 2026 sonunda biteceği bize söylendi”
EN BÜYÜK HAYALİM
Ulusal Raylı Sistemler Merkezi (URAYSİM)'in hayata geçmesinde ortaya çıkan sıkıntılar ve gecikmelerle ilgili açıklamalarda bulunan Albayrak , “Temel sorun, sahiplik boşluğuydu. Paydaşlar vardı, ancak hiçbiri ‘projenin ana sahibi benim’ diyemiyordu. 6550 sayılı Kanun kapsamında URAYSİM'i bir Araştırma Merkezi haline getirdik, yani tüzel kişilik kazandırdık. Tüzel kişiliği kesinleşince, daha önce üniversitenin hesabında olan para da URAYSİM'in kendi hesabına aktarıldı. Mevcut durumda, Alpu'dan geçen URAYSİM bağlantı yolunun çalışmasını Altyapı Yatırımları Genel Müdürlüğü yürütüyor. Yakın zamanda ihaleye çıkılacak. Benim özellikle üzerinde durduğum ve bakanlarımıza da ilettiğim konu ise, Devlet Demiryolları'nın eğitim üssü URAYSİM olsun. Bu, hem tesise gelir kaynağı sağlayacak hem de eğitim sürelerini kısaltıp, yoğunlaştıracak. Ayrıca, eğitim aralarında personel Eskişehir merkeze gidip kent ekonomisine katkı sağlayacak. İhaleler başladıktan sonra, test ekipmanlarını koruyacak 12 metre yüksekliğinde, büyük bir hangarın da yapılması gerekiyor. Benim görüşüm, hangar inşaatının ve test ekipmanları sipariş sürecinin aynı anda, ilerlemesi. Bu konuda görüşlerimi beyan ettim ve ilgili bakanlıklarla görüşmeler sürüyor. Bu sürecin hızlı ilerlememesinin bir sebebi de şu: URAYSİM gibi bir tesis dünyada sadece 8-10 ülkede var. Bu, bir sertifikasyon merkezi olacak. İnşallah bu süreçleri tamamlayıp tesisi en kısa zamanda devreye alacağız, bu benim en büyük hayalim. Şehirler artık markalaşıyor. Eskişehir'in de Raylı Sistemlerin Merkezi olarak anılması gerekiyor. Bu konuda URAYSİM çok büyük bir ivme kazandıracak” dedi.
KENTİN RUHUNA YAKIŞIYOR
Yıkılan devlet hastanesinde gelinen son durumu da aktaran Albayrak, Eskişehirspor’la ilgili açıklamaları ile konuşmalarına son verdi. Albayrak, “Bu konuda Ayşen Hocamla Sağlık Bakanlığımıza birkaç sefer gittik. Hem Sağlık İl Müdürlüğümüz, hem de Sağlık Bakanlığımız, konuyu Strateji Bütçe Başkanlığımıza iletti. 2026 yatırımına aldırmak için yine bir çaba sarf ediyoruz. Her şey tamamlandı, artık iş Strateji Bütçe Başkanlığı'nda. Oraya bir baskı uygulayarak, 'Aman bu bizim için kıymetli, önemli' diyerek de sonlandıracağız, sonlandırmış olacağız. Eskişehirspor- Oktaş Uşak Spor A.Ş maçında takım oyunu çok iyiydi. Pas yüzdesi artmış durumda. Bence iyi gidiyorlar, nazar değmesin. Eskişehir'de marka değerinin en yüksek olduğu bir yer olarak ve de şehrin tanıtımı noktasında bir yıldız olduğunu gördüğüm için de her dönem elimizden gelen çaba neyse sarf etmeye hazır olduğumuzu belirtmek istiyorum. Eskişehir'in ruhuna ve taraftarına yakışan da bir stadımız var. Buradan Cumhurbaşkanımıza da tekrar teşekkür edelim” dedi.