Eskişehir’in Tepebaşı ilçesinde yaşayan 65 yaşındaki Naide Toy, Sıhhiye Kavşağı’nda kuşlara yem verirken onlarca güvercinin bir anda etrafında toplanmasıyla dikkat çekti.

Her gün besliyor

Pazardan dönerken kuşlar için yem aldığını belirten Toy, güvercinlerin kendisini tanıdığını ve gördüklerinde hemen yanına geldiklerini söyledi.

“Duygulanıyorum”

Hayvanları düzenli olarak beslediğini ifade eden Naide Toy, “Onlar da aç, beslemek iyi oluyor. Gelince hepsi yanıma geliyor, çok duygulanıyorum” dedi.

Eskişehir'de kayıtları sona eriyor: Odunpazarı Belediyesi duyurdu!
Eskişehir'de kayıtları sona eriyor: Odunpazarı Belediyesi duyurdu!
İçeriği Görüntüle

Vatandaşlara çağrı

Toy, diğer vatandaşların da kuşları beslemesini isteyerek bunun sevap olduğunu ifade etti.

Kaynak: Haber Merkezi