Eskişehir'de kayıtları sona eriyor: Odunpazarı Belediyesi duyurdu!
Eskişehir'de kayıtları sona eriyor: Odunpazarı Belediyesi duyurdu!
İçeriği Görüntüle

Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen etkinlikte yaklaşık bin kişiye geleneksel aşure ikramında bulunuldu. Kültür ve Turizm Bakanlığına bağlı Vakıflar Genel Müdürlüğü tarafından ikindi namazı çıkışında Çarşı Camisi önüne stant kuruldu. Her yıl olduğu gibi bu yılda geleneğini sürdüren Vakıflar Genel Müdürlüğü görevlileri tarafından hazırlanan aşureler oluşan kuyruğa giren Eskişehir halkına dağıtıldı.Namazdan çıkanlarda dağıtılan aşurenin tadına bakma imkanı buldu.Genel müdürlük yetkilileri,tüm Eskişehir halkının Muharrem ayını kutladı.Hazırlanan paketler dolusu aşureler kısa sürede tükendi.

Muhabir: GÜLSÜN ARSLAN