Kongrede yapılan seçime tek aday olarak katılan ve dördüncü dönemine başlayan Şube Başkanı Hasan Hüseyin Köksal ile yeni yönetim kurulu üyeleri, örgütlü oldukları sağlık kurumlarına yönelik biz ziyaret programı hazırladı. Yeni yönetim tarafından ilk olarak, Şehir Hastanesi, Osmangazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi ile Yunus Emre Devlet Hastanesine ziyaret gerçekleştirildi. Bundan önce olduğu gibi yeni dönemde de saha ziyaretlerine devam edeceklerini belirten Sağlık-Sen Şube Başkanı Hasan Hüseyin Köksal “Her koşulda fedakarca görev yapan, emeğiyle sağlık sistemine güç katan siz değerli çalışanlarımızla bir araya gelmekten büyük onur duymaktayız. Üyelerimizin özverisi ve gayretini ortaya koymak, sahadaki sorunları yerinde dinleyerek çözümleri için gerekli tüm çalışmaları yapmak üzere, sendika olarak her zaman sahada, her zaman üyemizin yanında olmaya devam edeceğiz” dedi. Ziyaretlerde, sendikaya yeni üye olmak isteyen sağlık ve sosyal hizmet çalışanlarının da kayıt işlemlerinin yapıldığı öğrenildi.




