Siyah-Kırmızılı kulübün altyapısından konuyla ilgili yapılan paylaşımda, “U11 Takımımız Ankara’da katıldığı turnuvada Anıtkabir’e giderek cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü ziyaret etti” ifadelerine yer verildi. Çocukların ziyaret esnasında mutlu olduğu belirtildi.
Muhabir: GÜLSÜN ARSLAN


