Konu ile ilgili edinilen bilgilere göre, Yenikent Mahallesinde bulunan hastanenin tüm birimlerinde görevli personelin katıldığı beyaz ve pembe kod tatbikatının başarılı bir şekilde sonuçlandığı öğrenildi. Tedavi olmaya gelen vatandaşlar ile çalışanların güvenliğinin ön planda tutulduğunu belirten Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi Başhekimi Dt. Kadir Gördeli “Hastanemizde, çalışanlarımızın ve hizmet alan bireylerin güvenliğini artırmaya yönelik olarak Beyaz Kod ve Pembe Kod tatbikatları başarıyla gerçekleştirildi. Acil durumlara hazırlık kapsamında düzenlenen tatbikatlarda ekiplerimizin koordinasyonu, müdahale süreçleri ve kriz yönetimi uygulamalı olarak değerlendirildi” dedi. Başhekim Gördeli, hasta ve çalışan güvenliği için ayrıca eğitim faaliyetlerine de ağılık verildiğini sözlerine ekledi.



