OĞUZHAN ÖZKAYA

OĞUZHAN ÖZKAYA

Tüm Makaleleri

Megabonk

Oyun dünyası bazen öyle anlar yaratır ki, kimsenin beklemediği bir yapım bir anda gündemin merkezine oturur. Megabonk da tam olarak böyle bir örnek. İlk bakışta sade, hatta biraz “kaotik” görünen bu o...

Limbus Company: Kaosun İçinde Yola Çıkmak

Güney Kore merkezli Project Moon’un geliştirdiği Limbus Company, ilk bakışta sıradan bir mobil oyun gibi görünse de içine daldığınızda bambaşka bir deneyim sunduğunu fark ediyorsunuz.

Dying Light: The Beast – Karanlığın İçinde Yeni Bir Evre

Techland’in Dying Light serisi, yıllardır oyunculara zombilerle dolu şehirlerde parkur yaparak hayatta kalmanın heyecanını yaşatıyor.

Hollow Knight: Silksong

Video oyun dünyasında bazı yapımlar vardır ki, yalnızca oynanışlarıyla değil, yarattıkları atmosfer, dokundukları duygular ve geride bıraktıkları izlerle bir kült haline gelirler.

Dragon’s Dogma 2

Bazı oyunlar vardır ki, oyuncu topluluğunun zihninde bir kült eser olarak yer eder. İlk Dragon’s Dogma tam da böyle bir oyundu.

PEAK’in Bilgisayara Taşınan Dünyası

Mobil oyunlarda Türkiye’nin gururu hâline gelen Peak Games, yıllar boyunca sadece cep telefonlarımızda değil, artık bilgisayar ekranlarımızda da yer buluyor.

Mafia: The Old Country

Mafya hikâyeleri genellikle büyük şehirlerin neon ışıkları altında, gökdelenlerin gölgesinde anlatılır. Ama Mafia: The Old Country, bu klişeyi kökünden söküp atıyor.

SUPERVIVE: Hayatta Kalmanın Yeni Tanımı

Video oyunları dünyasında hayatta kalma teması artık bir alt tür olmaktan çıkıp başlı başına bir mecra hâline geldi.

Wildgate

Oyun dünyasında zaman zaman öyle projeler çıkar ki, ne tam olarak bir türe ait hissedersiniz ne de tam olarak tanımlayabilirsiniz.

REMATCH

Video oyunları dünyasında zaferin ve ilerlemenin peşinden koşarız. Her seviye, her düşman, her seçim; bizi zafere, hikâyenin sonuna veya bir üst rütbeye taşımak içindir. Ancak bazı oyunlar vardır ki,...

Tony Hawk’s Pro Skater 3+4

Bir zamanlar PlayStation kütüphanesinin altın çocuklarındandı Tony Hawk’s Pro Skater. 90’ların sonu, 2000’lerin başı… Sokakta kaykay yapan çocuklar, içi püsküllü Vans ayakkabılar, punk müzikle yüksele...

Kaleyi Değil Çağı Fethet: Kingmakers

Tarihle teknolojiyi çarpıştırmak bir oyun fikri olarak kulağa çılgınca gelebilir ama Kingmakers tam da bunu yapıyor — hem de öyle bir yapıyor ki, oyun dünyasında taşları yerinden oynatabilir.

Daha fazla göster
Üst